Dagligvarebranchen har et problem.
Det mener analyseinstituttet Retail Institute Scandinavia, der har kigget nærmere på Generation Z - og dennes relation og tiltrækning til arbejdsmarkedet. Og også mere specifikt på netop dagligvarehandlen.
Hvem er Generation Z?
Generation Z er en generationsbetegnelse for personer, der er født i ...
Ny rapport peger på én Generation Z-udfordring i dagligvarebranchen
Der bliver større kamp om de unges arbejdskraft, påpeger HR-direktør. Samtidig finder knap to tredjedele af Generation Z det "uattraktivt" at arbejde i dagligvarebranchen
Generation Z betegner en gruppe af personer, der er født fra 1995 og frem til 2012. Arkivfoto: Picasa
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement